kanon dag

 

Halloj! Idag mår jag suuper, känner på mig att det här kommer bli en kanon dag. Först fick jag sova ut, nu ligger jag fortfarande kvar i sängen. Snart ska jag gå upp och äta frukost, klä på mig och sen kila till Stinsen. När jag är klar där ska jag bara hem och chilla lite till innan jag åker till Sofie. Hur underbart låter inte det? Kan faktiskt inte minnas när jag hade en helt ledig dag förut. 

 

På onsdag kväll kommer Jonas hem och jag längtar som attan. Nyss mmsade han en bild från backen. Det såg så underbart ut med skidor, sol och blå himmel. Det spelar ingen roll hur avundsjuk jag är för jag kan ändå inte göra något åt det. Känns inte speciellt lockande att dra till Väsjöbacken haha! Äh, om exakt två veckor har vi landat i Rom och en hel vecka av galenskap framför oss. Det kommer bli så roligt!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0