lg 15^2 bla bla bla...

Vi kom iväg en sväng med bilen igår men oturligt nog så ramlade jag på väg till den. Har sjukt ont i svanken idag men jag är glad att jag ramlade på rumpan. I värsta fall hade jag kunnat sitta här med en bruten handled. 

 

Känns som att jag har pluggat matte i evigheter, tog vara på vart enda tillfälle i skolan för att kunna räkna några tal. Jag har börjat om från sida 1 för att hinna förstå så mycket som möjligt och provet är på 72 sidor så ni kanske förstår att jag har en hel del att göra. Fast jag får en energi-kick varje gång jag lyckas med ett tal, och sen fastnar jag på nästa och med Lindas hjälp lyckas jag lösa det och då kommer en ny energi-kick och sen går det om så flera varv :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0