lite smått och gott

Nu har jag skickat iväg min man till jobbet, själv börjar jag inte förrän 14. 

 

Känns som att jag har jobbat varje fredag och lördagkväll väldigt länge nu. Det känns så tråkigt att säga nej när man blir tillfrågad om man ska hänga med ut. Men jag orkar inte jobba 8 timmar, sen dra ut på krogen, jobba nästa dag och sen börja 8.20 i skolan 4 dagar på rad. Men om några veckor börjar period 3 och då får jag mitt drömschema! Kommer ha 1 lektioner på onsdagar och fredagar. Snart börjar alla skivor plus att vi drar till Rom vecka 11.

 

Idag börjar Melodifestivalen och första deltävlingen förra året såg jag hemma hos Jonas allra första gången jag var hemma hos honom. Då var Sofie med som täckmantel också hehe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0