mätt som en plätt

Jag blir så arg! Det är sällan, då menar jag riktigt sällan som jag lyckas ladda upp bilder på bloggen från min dator. Det är ett under att bilden kom med imorse. Jag fattar inte varför och det är så tråkigt med en blogg som bara har bilder från google. Så då struntar jag hellre i bilder än att ha någon därifrån. 

 

Kom hem från Sofie för ett tag sen och har precis lagt mig i sängen. Det var riktigt gott! Som tur var fanns det kyckling, pasta, sallad och paj att äta innan vi högg in på godsakerna. Alla hade med sig någonting hembakat förutom jag men jag tror faktiskt att mina köpta nötkolakakor gick hem ändå. När maten var uppäten satte vi på "systrar i jeans 2", en riktigt tjejfilm enligt mig. Tyvärr hann jag inte se klart den eftersom jag var tvungen att åka hem. Men nu är det dags att sova för imorgon måste jag gå upp strax före sju.

 

GOD NATT!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0