matte matte matte

Det kommer inte bli några chinos till Jonas, dom kostade visst 999 kr hehe! Så nu får jag börja om från start och komma på något nytt. Dock hittade jag lite saker till mig, ett träningslinne, en tröja och lite underkläder. När jag var klar i stinsen gick jag och mötte Linda i centrum. Vi köpte BJ-glass och sen åkte vi hem till henne och började plugga. 

Det går helt sjukt långsamt att räkna, uträkningarna är typ en sida långa :O Men det är bara att fortsätta för provet är på torsdag. Får en extra dag på mig imorgon, skulle egentligen ha åkt till Jonas efter skolan men nu ska ha jobba så jag stannar hemma och pluggar istället. Sen är vi lediga igen på onsdag så jag ska förhoppningsvis klara mig! Kom på att jag har en bokredovisning nästa torsdag också. Boken jag har börjat läsa är bra, grejen är bara att jag har tappat bort den. Får kila förbi pappa sen och kolla om den ligger där. 

Nu måste jag fortsätta att räkna lite. Om 1,5 timme ska jag och pappa ut och övningsköra :) 



Kommentarer
Postat av: GABBI

Vad duktig du e som pluggar! :) hur går de med matten? prov på torsdag ju :|



Ja gud de dära örngotten... dom va ju bara för himla söta :D och blommor med! haha.. De säger ju att nyckeln till mannens hjärta går genom magen.. så en trerättersmiddag kanske? :D vad tror du? :)



Jag får hålla tummarna för de, men man vet ju inte hur mkt hon tycker att provet väger. Skulle man göra en reklamgrej och en analys+presentation till den här sista uppgiften eller hur skulle man göra egentligen? :S

2009-02-09 @ 21:38:41
URL: http://gabbiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0