nougathjärtan

God morgon!

 

Jag börjar skolan om mindre än en timme men jag har inte orkat rulla mig ur sängen ännu. Kanske beror det på att min enda lektion är matte och att jag inte är speciellt taggad på det. Eller så är det mitt psykologiprov på fredag som gör mig ännu mindre taggad att gå hem och plugga efter skolan. 

 

Igår kväll fick jag kliande röda utslag på ryggen igen, likadana som jag fick hemma hos Jonas i helgen. Det enda jag kan komma på som jag åt båda gångerna är chokladhjärtan med nougatfyllning. Men samtidigt har jag ätit det så många gånger innan att det är konstigt om jag skulle reagera på dom nu. Kanske för att båda kommer från alla hjärtans dag och är fyllda med kärlek? Ska nog äta en i kväll också för att se om det är dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0