onsdag

Matte matte matte, fy fan vad jag hatar matematik! Denna ständiga press inför alla prov. Dock hade jag slitit sönder mitt hår för länge sen om inte Linda hade hjälpt mig de senaste dagarna, hon är en lite ängel :)

 

Efter vi hade tränat åkte vi en sväng till stinsen. Linda skulle köpa ett par skor från hm och jag skulle lämna tillbaka ett träningslinne på stadium. Hittade ett par sjukt sköna chinos på jc. Längtar tills det blir varmare så jag kan glida runt i skinnjacka, chinos och mina nya converse..

 

Jag kommer behöva fortsätta plugga hela kvällen men sen kommer jag somna sjukt mysigt. Det är nämligen så att Jonas jobbar till 22.15 ikväll vilket betyder att han kommer hem till mig och sover. Sen är det inte lika mysigt att jag börjar 8.20 med prov och han kan ligga kvar och behöver inte åka förrän vid 11. Äh, det kommer jämna ut sig en annan gång :) Vi får ta vara med den tiden vi kan ses nu eftersom det tyvärr inte är så ofta.


Kommentarer
Postat av: Tobias

ja den är rätt fin :D gonatt!

2009-02-12 @ 00:01:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0