så firade vi våran 11 månaders dag :)

Det blev ingen resa till västerhaninge igår, men om inte pelle kommer till berget så kommer berget till pelle. Jonas kom alltså och hämtade mig efter jobbet snäll som han är. Vi köpte toffifee. När vi kom hem satte vi på Morgan Pålsson filmen och det dröjde inte lång tid innan vi insåg att vi som vanligt inte skulle orka se hela, så vi borstade tänderna och sov istället.

 

Klockan 8.45 ringde klockan. Det var bara att dra på sig kläderna och sätta sig i bilen mot Arlanda. Vi skulle hämta pappa som skulle landa runt 11. Om man har en pojkvän som älskar flygplan får man snällt åka med och kolla på några stycken utan att säga något elakt som tex att ett flygplan ser mesigt ut eller är fult. Oftast håller jag mig ifrån såna kommentaren men samtidigt är det väldigt roligt att se hur han reagerar. Vi hann med en frukost från donken också. 

 

När vi kom hem, runt 13-snåret, dröjde det inte länge innan jag somnade i sängen. Där sov jag gott i två timmar innan Jonas tyckte det var dags att äta något. Vi stekte ägg och åt upp det sista av min BJ glass. 

 

Jonas åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag hemma hos pappa och vet inte riktigt hur kvällen ska spenderas. Måste nog packa upp alla kläder jag har tagit hit och förhoppningsvis gå en promenad med Johanna. Annars blir det nog en lugn kväll i soffan och ladda upp inför veckan helt enkelt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0