snatteri

Nu har jag kommit hem från jobbet. Dagen flöt på bra och kände aldrig riktigt att klockan gick sakta. Vi hade några kunder som försökte snatta batterier och smink för 20 000 kr! Men såklart hade vakten suttit och kollat på dom hela tiden och de greps innan de hann ut. När ska folk förstå att vi lever 2009 och att tekniken har kommit i kapp oss och de kommer aldrig lyckas sno något. Men det är deras problem och inte mitt!

 

Kvällen kommer att spenderas med mys. Jag har gårdagens Gossip girl avsnitt och kolla på + två tjejfilmer som jag lånade av Mikis igår. Så jag kommer hänga i soffan hela kvällen lång förutom en promenad med Zoey och lite middagspaus. Ska börja redan nu, har laddat upp med te och en nybakad bulle från jobbet.

 

Byebye


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sjukt fin blogg, :)



Händer idag?:)

2009-02-23 @ 16:30:08
URL: http://supermatilda.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0