söndag

Igår var det alla hjärtans dag och Jonas födelsedag. Vi började med att äta frukost hemma hos hans stora syster, mumma! Sen tog jag tåget till jobbet, fast jag kom inte in i byggnhaden. Alla som jobbar har en plupp för att komma in genom personalingången/personalrummet/laget/omklädningsrummet osv. Vi har dubbeldörrar vid personaligången så man måste alltså använda pluppen två gånger för att komma in och min plupp slutade fungera efter den första gången. Så där stod jag, helt ensam, och ingen hörde när jag bankade. Försökte vinka i kameran så väktaren skulle se mig men det verkade inte som det. Dum som jag är kan jag inte nummret till Coop heller så jag fick ringa 118118 för nummret dit och då kunde Ömer komma och öppna.

Efter jobbet åkte jag tillbaka till Jonas där massa släkt var, eller alla gick när jag kom hehe. Jag fick en mysig röd handuk med hjärtan på och choklad. Jonas fick ett par chinos (japp dom han hade valt), ett par pjamasbyxor, choklad, en trisslott från Zoey och en ros. Fast rosen var från Coop och idag när vi vaknade hängde den rakt ner, funderar på att lämna tillbaka den.

Vi somnade strax efter elva och vaknade runt 12 timmar senare. Nu har vi ätit frukost, duschat och jag ska ta tåget till jobbet om 30 min. Sen kommer jag inte hem förrän 22.30. Imorgon är det full dag i skolan och sen jobb till 21. Som tur är har jag bara en lektion på tisdag och är ledig på onsdag. Dock kommer de två dagarna gå ut på att plugga för jag har romanredovisning på torsdag och psykologi-kursprov på fredag, yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0