Telia max 25

När jag köpte ny mobil bytte jag även abonnemang. Jag har alltid haft comviq och trodde att det skulle förbli så. Men när den större delen av Jonas familj jobbar/ har jobbat på Telia fick han även mig att byta dit. Så tyvärr alla som har comviq-kompis, nu ringer ni inte gratis till mig längre. Fast jag måste faktiskt erkänna att jag skaffade ett sjukt bra abonnemang. Telia max 25. Man måste vara yngre än 25, man skickar gratis sms till alla nät och ringer gratis inom Telia. Det bästa av allt är nog att månadsavgiften bara ligger på 49 kr. Det är helt sjukt bra! 


Kommentarer
Postat av: Vicki

Visst måste man vara minst 18? Det är ju sånt här student abonemang, hur bra som helst, jag vet! :D

Kram! :)

2009-02-02 @ 17:04:17
URL: http://geebear.blogg.se/
Postat av: Mary

telia is the shit. nu kan du ringa gratis till mig :D

2009-02-03 @ 08:32:09
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0