tisdag

Nu är bollarna i rullning. Om dom stoppas eller kanske fortsätter får ni veta senare ikväll, det är nämligen inget som kan avslöjas än...

Idag var det rektor-hearing i skolan, ett rektors förhör. Alla eleverna hade chansen att ställa frågor till rektorerna. De flesta handlade om hur kallt det är i skolan och hur de jobbade med det. Som jag uppfattade deras svar så kommer inget att förändras de närmaste åren. Men det kom även upp frågor om brutna revben på 520 från skolan, hur många prov man får ha varje vecka, äckliga toaletter osv. Tanken bakom detta var väldigt bra tyvärr tycker jag nog att rektorerna var lite lama i svaren och sa tex att det inte var medvetna om hur trångt det är på bussen från skolan. Samtidigt så orkar jag inte engagera mig i allt sånt för det är bara 128 dagar kvar till studenten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0