150 dagar kvar

Egentligen skulle jag ha hängt med min kära vän Johanna ikväll, men hon är precis som min bror på väg att bli sjuk. Så istället har jag tänt lite ljus, gjort te och sitter min säng och mumsar lite toscakaka. 

 

Det är 150 dagar kvar till studenten. Därför borde jag egentligen kanske försöka dra ner lite på sockret och kalorierna, vem vill rulla ut på skolgården? Toscakaka kanske inte är det nyttigaste, men det är ändå bättre än en godispåse. Körde wii-fit i 33 min idag. Inte jätte jobbig träning kanske, men det är ändå bättre än att inte göra något. Det är i de banorna jag måste tänka annars kommer inte midjemåttet förändras en cm. Okej, jag kanske inte kan lova att det gör det annars heller men ändå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0