älskling, vi kanske borde laga mer micromat?

Började dagen med matte och för ovanlighetens skull fattade jag genomgången och hann göra de talen vi skulle hinna. Fast det är säker bara för att jag laddade upp så bra innan!

Efter matten hade jag hål och passade på att äta lunch då. På psykologin kollade vi på en film som är 3 timmar lång så vi ska fortsätta kolla imorgon och på måndag, kul! Egentligen slutade jag 12.35 med hängde kvar i skolan till 13.50 för Jonas kom inte med tåget förrän 14.22. 

 

Jag hann gå in och hämta schemat på jobbet innan Jonas kom och vi gick till Stinsen. Vi skulle egentligen äta middag där men vi kom på att det skulle vara billigare att laga egen mat plus att vi inte var så hungriga. Sagt och gjort. Vi gick till Coop (såklart) och köpte kött, potatisgrejer och kladdkaka. Vi gick hem och var taggade för en riktigt super-middag. Det började med att brandlarmet gick när vi stekte kötte och sen gick det bara utför. Vi använde fel panna så såsen blev konstig, det stänkte sås på Jonas kläder + fönstret när vi skulle hälla ner såsen i kannan. Äh, maten slank ner och huset står kvar. Vad mer kan man begära av två 18-åringar?

 

 


Kommentarer
Postat av: rikkelito

hahahaha ni suger ^^

2009-01-29 @ 23:25:14
URL: http://rikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0