brunch med mina nyfunna vänner ben&jerry

 

Vi var lediga idag så jag passade på att sova hos Jonas. Dock han var tvungen att gå till skolan så det var bara att dra sig upp. Fast jag fick en liten sovmorgon och tog inte tåget förrän vid 10. 

Jag mötte upp Linda och Mia i centrum och handlade lite mat. Sen åkte vi hem till mig och dukade upp en brunch bestående av bl a smoothie, ciabata och vattenmelon. Vi hade nämligen bestämt att ägna den här dagen åt projektarbete, men tjejer har väldigt lätt att prata om andra saker så det tog ett tag innan vi kom igång. Men nu har vi börjat och sen får vi hoppas att allt bara rullar på.  

 

Vi köpte även ben and jerry glass och för mig var det första gången. Jag köpte half baked och Linda körde på cookie douhg. Mia var nyttig och sparsam och snyltade bara lite på vårat. Guud så gott det var och ooj så mätt man blev! Jag säger bara: fett med mums.

 

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag sätter igång med middagen. Mamma jobbar kväll så jag står för den delen. Blir nog kyckling och ris skulle jag tro :)

 


Kommentarer
Postat av: hannapaannaaaaaaa

svar till roffe; ja det är sjukt onice! med en måndag på en tisdag som egentligen innebär två lektioner liksom...



B&J är smaskens, speciellt den linda tog :)

2009-01-26 @ 22:40:14
URL: http://hannapannabus.blogg.se/
Postat av: A -*

Åå ben och jerry är godast i hela värden:D

2009-01-27 @ 23:10:20
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0