de senaste dagarna i korta drag

Det här lovet har jag hängt på Coop och när jag inte hängde där har jag sovit. Har inte vaknat före 11 någon dag om inte väckarklockan har ringt. Men nu är det andra bullar, om två dagar börjar skolan och jag ser verkligen inte fram emot det. 

 

Även fast jag har sovit en hel del har jag hunnit med massor av saker:

Fredag: Skulle gå och möta Jonas vid stationen och halvvägs dit halkar jag ner för en kulle, ut på trottoaren, ramlar rakt på rump/rygg benen och har ont än idag. Det var inte långt ifrån tårarna. 

Lördag: Vara inställd på att jobba 15-21, kommer dit 14.40 och ser att jag inte står på schemat. Kollade om en annan tjejs namn stod med, för det var hennes pass jag skulle ta men det gjorde hon inte heller. Det hade alltså blivit missförstånd, så det var bara att knalla hem igen. SUCK! 

Söndag: Jonas åker för att jobba i Väsby vid 10, då var det 12 minusgrader ute. När han ringer 2 timmar senare sitter han i ett iskallt centrum för det hade varit strömavbrott sen han började. Men humöret ändrades snabbt när vi kom ut till Arlanda och käkade kebab. Jag köpte ett par nya byxor på VILA i lördags och just nu ångrar jag mig djupt. Det är dragkedjor på fickorna på rumpan, vilket resulterade i att min rumpa fick skavsår av byxorna igår och jag kunde knappt gå normalt. 

 

Idag är det måndag och jag måste städa + plugga. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag har psykologiprov på fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0