en onsdag i stan

Jag tog mig faktiskt i kragen och bokade klipptid redan på fredag, wish me luck!

 

Efter lunchen åkte jag till stan, först för att träffa Jonas och sen skulle vi möta upp Mikis för att hämta biljetterna till våran skiva. Jag och Jonas gick en sväng på Åhléns, fikade på Kofi, köpte en sminkväska på Make up store och tittade på ny mobil till mig innan vi tog bussen hem. 

 

Juste, vi skulle ha mött Mikis men såklart var inte våra biljetter färdiga på tryckeriet även fast vi hade pratat med honom tidigare i dag och bestämt tid. Den killen kör verkligen med oss, han vill ha alla pengar kontant (ca 65 000), han svarar aldrig i telefonen, tvingar oss att åka till stan och säger när vi precis är framme att han inte har biljetterna. SUCK!

 

Nu ska jag snart kila ner och fixa middag. Mamma jobbar kväll så jag ska göra tacos. Johanna kommer förbi och käkar med oss för att sen chilla med mig resten av kvällen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0