en shoppingdag och lite till

Efter matten imorse hänge jag kvar i skolan för att äta lunch och sen åkte jag till stan. Hade tänkt att köpa ett par jeans och skor. Istället kom jag hem med en kofta, två linnen, en nessicär och en väska. Äh, jag hittar säkert jeans när jag minst anar det, brukar ju vara så. ;)

Jag mötte även upp Linnea för att hämta våra biljetter till skivan. Han som vi har kontakt med är så sjukt otrevlig i telefonen och sen lyckas han låta väldigt övertygande om allt när man träffar honom. Aja, vi kommer överrens ändå och våran skiva kommer bli så grym!!

Nu är Jonas iväg på träning och kommer hem om 1 timme, men då lär jag sova med tanke på att jag har börjat 8.20 i skolan mån-tors. Börjar faktiskt bli riktigt stolt över mig själv att jag lyckas komma upp varje morgon. Det kan bero på att jag har nedräkning i kalendern för hur många dagar det är kvar till studenten. För varje dag blir man mer taggad men samtidigt lite ledsen på att man aldrig kommer ha samma trygghet som man har haft förut. Dock har jag och Linda storslagna planer inför nästa vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0