gäääsp

 

God morgon!

 

Idag fyller min lillebror 15, grattis till honom :) Detta betyder att vi var uppe och sjöng för honom och käkade frukost tillsammans, vilket inte sker speciellt ofta i min familj. Eftersom jag ska jobba klockan 14, så har jag inget vettigare att göra innan än att dega i sängen. 

 

Ikväll blir det som sagt jobb till klockan 21 och efter det blir det väl hem och chilla, har inga direkta planer. Hade gjort vad som helst för att få mysa lite med Jonas, men eftersom han är sjukis blir det inget av med det. Eftersom vi bor en bit ifrån varandra träffas vi mest på helgerna och då blir det så långt mellanrum om det är en helg då man inte kan träffas. 

 

Måste bara säga att jag älskade Kittys kommentar “jag tycker att det var fruktansvärt elakt...”  eftersom hon hade en klänning med frukter på haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0