jag fick min glass tillslut!

Nu har jag legat i sängen runt 50 min men har inte släckt lampan än. Jag har ju varit tvungen att kolla runt på alla hemsidor och bloggar som finns, det är något nytt varje gång. Har även skickat ett mejl till pappa som för tillfället befinner sig i NY och  bad honom köpa ett par converse till mig. Får se hur bra det går. 

 

Innan jag somnar ska jag passa på att lägga till några kontakter i min nya mobil. Det gick inge vidare när jag skulle kopiera från mitt comviq-simkort eftersom telefonen är låst till Telia. Istället skulle jag lägga in alla på en annan mobil och sen flytta över från den. Det enda problemet där är att alla Jonas kontakter följer med. Så för att göra det på bästa sätt skriver jag in alla kontakter på nytt, lite tråkigt men det funkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0