jag funderar på att ta sparken till skolan imorgon

Just nu snöar det för fullt i Sollentuna, tyvärr har temperaturen stigit till -1,6 så vi får se hur länge det ligger kvar. Jag sitter och plugga psykologi för fullt. Känns bäst att plugga medan  det är ljust ute så att jag sen kan ha lite fritid ikväll. 

 

Från det ena till det andra..

 

Först trodde jag att svenska b skulle vara en tuff och svår kurs, men det har jag inte märkt av än. Vi läser romaner, analyser och skriver dikter, sen ska vi redovisa detta i grupper. Detta kommer att ske under hela lektioner, så när man inte ska redovisa behöver man inte komma. Det enda som är dåligt är att svenskan ligger på ett dåligt block, så vi får bara hål istället. 

Jag måste bara berätta om hur Stina blir behandlat av våran lärare, hon verkar på något sätt tro att Stina har något problem haha! Det kan vara kommentarer som “Så, nu borde alla ha läst klart eftersom jag ser att även Stina har det” ellerKan alla vara tysta, Stina hade en viktig fråga att ta upp”. Grejen är att frågan var om hon fick ta en bok hemifrån istället för från biblioteket, men som sagt så tyckte våran lärare att det var oerhört viktigt att alla hörde va Stina sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0