jag hatar grupparbeten

Idag kör jag en favorit i repris, frukost i sängen. Det är nog Jonas som har fått mig att börja med dom här dumheterna för han äter i sängen varje morgon. 

Idag är det fredag vilket betyder att jag börjar 11.35 men jag måste till skolan och fixa klart ett arbete i information och layout. Det ska redovisas på lektionen idag och killen jag jobbar med har fortfarande inte gett mig sin del. Vi bestämde att han skulle mejla det till mig senast igår kl 16. När jag skickade ett argt mejl vid 20-tiden igår svarade han med att det var läraren som har sagt att de behövde lämna lektionssalen innan han hade hunnit skicka det till mig. Stackars honom som inte har insett att det finns andra datorer i skolan som man kan skicka från. Enligt honom så “kirrar” vi det innan lektionen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0