jag vill inte bli sjuk!!

Började känna mig lite trött och hängig efter skolan igår. Med en pirog till middag började jag mitt 5 timmars långa arbetspass och inte kände jag mig bättre efter det. Ni vet när det kliar lite smått i halsen, huvudvärken bara ligger och väntar på att få smälla till riktigt rejält, man har en känsla i magen som man inte brukar ha och man blir varm av minsta lilla rörelse. Idag ska jag jobba 14-21 och efter det åker jag troligtvis till Jonas om jag inte känner mig alldeles för dålig för då får han komma till mig. 

 

Tror ni att min redovisning av grupparbetet blev av igår eller, nej såklart inte! Han hade ju självklart inte gjort klart sitt och nu har han fått till imorgon på sig så att jag hinner kolla igenom innan måndag morgon då vi ska redovisa. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk =)

2009-01-31 @ 12:21:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0