kom gärna med tips!

Sitter och försöker hitta bra låtar som jag kan ha som ringsignal och alarmsignal på mobilen. Jag tycker alltid att det är lika svårt att välja. Nu har jag någon dansbandslåt som ringsignal haha! Man får inte välja en låt som man tycker är bra till alarmsignal eftersom det är vad som väcker en varje morgon och efter ett tag är det hat-låt-nummer-1! Funderar på att välja Jonas favoritlåt eller något bara för att vara snäll eftersom han hatar min väckarklocksignal över allt annat. Fast jag har ju en tvist med det hela. Hoppas att han inte läser. Det är ju nämligen så att han kommer hata den låten om ett tag, kanske ska ha någon flygplans låt. Måste fundera på den saken hehe!

 

 


Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT girlz [E L I D A]

svar: det är svårt att klara sig utan den goa chokladen! ;)



hm, som alarmsignal kan det ju vara ganska bra att ha nån rock-låt så att man vaknar?

2009-01-29 @ 19:58:51
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0