man får ta en dag i taget

Så nu har jag lugnat ner mig lite men det är väl inte riktigt helt lugnt. Jonas kom hit runt 5 och vi gjorde köttfärssås och medan mamma kokade pastan gick vi upp och la oss i sängen och somnade hehe. Dock dröjde det inte länge innan mamma ropade och vi var tvungna att gå ner och äta. Efter maten kollade vi på tv och tryckte i oss varsitt wienerbröd, kanske inte så nyttigt men gott!

 

Nu måste jag plocka upp alla kläder som ligger i en stor hög på stolen. Mamma har redan tjatat ett x antal gånger så det är väl lika bra att göra det nu innan hon hugger huvudet av mig. I morgon börjar jag 8.20 med matte i två timmar, sen hål och sist psykologi en timme. Ingen höjdardag kanske men jag lär ju överleva!

 

Juste! I morgon börjar min nya mobil fungera, fast tiden är oklar och mitt nummer slutar fungera i natt 04.00 så jag kommer vara mobillös några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0