MANGO BAR 21 APRIL! BE THERE!

 

Jag har en riktigt skön söndag framför mig. Jonas har precis åkt iväg för att jobba. Själv jobbar jag inte förrän nästa lördag vilket betyder en hel vecka ledigt. Jag har heller inga prov eller inlämningar i skolan som i sin tur betyder chillipilli. Denna söndag ska hela skiv-gruppen åka hem till Sofie och diskutera vad som ska göras och allt sånt där. Tiden bara rinner iväg, det är bara tre månader kvar och eftersom våran skiva ska bli den bästa så har vi en hel del arbete framför oss. 

 

Sofie ska även få sin lite smått försenade födelsedagspresent av mig, Stina och Mikis. Hon fyllde år i augusti hehe. Bättre sent än aldrig! Det lär bli spännande att se när Mikis och jag tar med Stina på spa eftersom det är hennes födelsedagspresent från oss.

 

Kvällen ska tillbringas på en italiensk restaurang tillsammans med familjen för att fira lillbrorsan som fyllde år igår. Mums!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0