min raka motsats

Igår efter jag hade klippt mig skulle jag köpa en pizza inne i stan. När jag kommer ner (läs snubblar) för trappan, nyklippt i håret, väska och påse på armen och mobilen i handen måste jag ha gjort ett speciellt intryck. Antagligen som en blåst-jävel. När pizzorna blev klara ropade han upp “två vesivio och en quattro.” Fast när min var klar sa han inte “en vesuvio” utan “och här är fröken Sveriges pizza.” Hahaha, jag hoppas verkligen inte att någon annan har uppfattat mig på det  sättet eftersom det är motsatsen på min personlighet.


Kommentarer
Postat av: rikkelito

det har jag. ÄNTLIGEN finns det nån annan därute som också tycker det! jag brukar kalla dig miss Silvstedt i smyg. bara så du vet XD

2009-01-18 @ 00:06:28
URL: http://rikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det där var kanske snarare en komplimang!=)

2009-01-23 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0