morgondagen är redan planerad

I natt ska jag sova med mina anteckningar  + boken under kudden i hopp om att jag kommer lära mig något då. Jag läser, förstår men ingenting går in. Det var exakt likadant i rättskunskapen (om ni kommer ihåg hur det gick där?). Bara för att jag tycker att ett ämne är roligt så går det skit på proven. Tvärtom är det med piss-ämnen såsom filosofi, där fattade jag ingenting men fick ett starkt VG. Jag hoppas innerligt att det går bra ändå, tyvärr har jag hört att läraren har svåra prov.

 

Efter att jag har slutat kl 16 i morgon ska jag ta tåget till stan och möta min prins. Vi ska tillsammans köpa en present till min lillebror. Eller det kommer nog bli att jag har ångest och inte kommer på något, sen kommer Jonas på något as smart som jag sedan går och köper. Det är enkelt, killar hittar lättare presenter till killar och tjejer till tjejer. När vi är klara med det ska vi ta bussen hem till mig, äta middag, krypa ner i sängen, mumsa godis och kolla på Lets Dance, ingen missar väl när Blondinbella är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0