mys i västerhaninge imorgon

Pratade precis med Jonas i telefonen och han ljög för mig att han för tillfället bara hade en 90cm-säng i sitt rum (han brukar ha 180cm) för att hans syster hade lånat en?! Sen kunde han inte hålla sig längre när jag sa att jag inte tänkte sova hos honom imorgon kväll. Två personer sover nämligen inte speciellt bekvämt i en så liten säng. Men eftersom han bara skämtade ska jag dit iallafall. Undra om det var ett skämt eller om han testa mig om jag skulle komma ändå? Hur som helst så har jag lite saker att göra innan jag åker dit. Dagen börjar med matte c lektion 8.20 - 10.10, sen är det så oerhört trevligt för efter det slutar jag. Så då ska jag åka in till stan, shoppa lite och sen träffa Linnéa vid 2 för att hämta biljetterna för skivan. 

Därefter hoppas jag på tåget mot Västerhaninge och spenderar resten av kvällen med min myshög(ja, det är vad jag kallar honom hehe)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0