någon måtta får det faktiskt vara

Än så länge har planeringen fungerat bra förutom att jag inte har ätit någon glass och promenaden med Zoey blev lite kortare än vad som var tänkt. Glassen kan jag spara till senare i kväll och mamma får ta ut hunden lite längre. Just nu håller jag på att laga middag, kyckling och pommes, för jag ska jobba kl 17. I dag har jag bara en timme i kundtjänst så jag hoppas att cp-kunden inte kommer igen.

 

Slutar en timme före stängning så jag hinner komma hem lagom till halv 10, äta lite glass och sen borde jag kunna vara i säng före elva. Fast jag kommer säkert sega mig hem och kanske vara hemma runt kvart i. Då kommer jag tvingas gå ut med hunden, läsa lite i tidningen, vika lite strumpor, tvätta toaletten eller något annat som drar ut på tiden så att jag inte hinner äta min efterlängtade glass. Fast jag kan ju faktiskt äta den till frukost i morgon. Eller varför inte ta med den till sklan och äta på rasten, eller kanske till lunch... okej mitt liv måste faktiskt sluta leva efter den där jävla burken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0