onsdag 21/1

God morgon!

Nu sitter jag i cad salen och gör ingenting. Min lärare är tokförkyld och inte vill komma nära och hjälpa oss? Visserligen får jag ingenting gjort men samtidigt är det rätt skönt att börja morgonen såhär.

I idag ska har jag lektioner till 12.25 och efter det ska jag stanna kvar med min projektgrupp och arbeta lite. Egentligen har alla andra mittavstämmning i dag men eftersom vi blev tvugna att avbryta vårat första och komma på något nytt ska vi därför börja om från början i dag.

Klockan 17 ska jag möta upp min familj på Pizza Hut och äta middag innan vi ska gå och se Cirkus Cikör. Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad det är, men hoppas på att det blir kul. Innan dess ska pappa och jag förbi Telia och portera mitt nummer och i morgon köper jag mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0