såklart skulle någonting gå fel.

 

Varför skulle det gå bra när jag skulle städa för? Till en början gick allt kanon, jag städade badrummet och mitt rum. Som grädde på moset tänkte jag vara snäll och dammsuga trappan också. Sluuuurp! Dammsugaren snodde ett kuvert som låg där, blev mätt och stängde av sig. Kuvertet ligger inte i röret och inte överst i dammsugarpåsen som jag blev tvungen att klippa sönder eftersom det var ett av pappas viktiga kuvert. 

Det får helt enkelt vänta tills han själv kommer hem så jag kan få hjälp.

 

Nu tänkte jag kila iväg till Stinsen och leta födelsedagspresent till Benjamin som fyller 15 på lördag. Jag tycker att det är svårast att köpa present till killar, speciellt till killar i åldern 15-20. Såklart fyller Benjamin år nu och Jonas om 1 månad! 


Kommentarer
Postat av: josephine

engång sög jag upp ett par skitsnygga örhängen :/ hitta bara det ena ;o

2009-01-05 @ 17:58:45
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-05 @ 19:58:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0