turbo måndag

Den här dagen har gått så sjukt fort. Det är säkert för att jag hade förberett mig på att den skulle vara seg, men istället svischade den bara förbi! De två första lektionerna jobbade jag skit bra, tredje lektionen kollade vi på film, efter det var det lurre och sen svenska redovisning för att sist ha matte.

 

Två cheeseburgare på donken tillsammans med Stinafina hann jag med innan jobbet. Packade upp lite varor, satt lite i kassen och vips så var klockan 21 och jag slutade. Dock märkte jag hur trött jag var när jag kom hem och sjönk ner i soffan bredvid lillebror. Tillslut blev jag tvungen att masa mig till duschen där jag stod och sjöng högt och länge innan jag blev tillsagd att sluta. Jag fattar fortfarande inte varför. 

Nu ligger jag här i min ensamhet och väntar på att min prins ska ringa, som jag för övrigt inte får träffa förrän på torsdag. 


Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 09:05:26
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0