undra om planeringen håller?

Klockan är bara 12 och jag har redan haft mina lektioner för dagen. Tyvärr måste jag nog ta upp matteboken och försöka räkna några tal hemma. Fast jag kan belöna mig själv med lite B&J glass efter :).

 

Blev lite chockad när jag drog upp rullgardinen och såg all snö på marken. Varifrån kom den? Funderar på att ta en lite längre promenad med Zoey.  Det blir så mörkt på kvällen och då har man ingen lust att gå ut. Är nog bäst om lilla lathunden får komma ut och röra lite på sig, hon sover ju mest hela dagarna. 

 

Nu ska jag fixa lite lunch, räkna matte, gå ut med Zoey och sen komma in och äta glass. Vilken perfekt ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0