usch och fy för elaka kunder!

Det var en fartfylld dag på Coop. Vi hade nästan försäljningsrekord! Jag hamnade i missförstånd med en kund och det slutar med att han får mig att börja gråta. Tänkt dig själv att en bred, två meter lång, utländsk man står och skriker dig rakt i ansiktet hur värdelös du är på ditt jobb, att jag anklagar honom för att ljuga, att jag arbetar med fel saker osv. 

Jag hade nog ätit för lite, var stressad för det var mycket folk, lite nervös över att stänga kundtjänst själv för första gången. En blandning av allt det gör att man inte riktigt orkar stå ut med all skit. Ja, jag vet att man inte ska ta åt sig men det är ingen som kan veta hur nedtryckt man känner sig förrän man själv har varit i den situationen. Det är absolut inget som jag kommer bry mig om nästa gång jag jobbar eller i framtiden utan jag behövde bara ta lite frisk luft och sen var allt som vanligt. Nu är det lättare att se det som en erfarenhet. Allt är svårt första gången men nästa gång vet man hur man ska behandla problemet. Nästa gång ska jag nämligen ringa vakten om en kund står och skriker åt mig för det har han absolut ingen rätt att göra! 

 

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: jennifer

2009-01-24 @ 23:46:43
URL: http://b
Postat av: jennifer

stackare! :/

2009-01-24 @ 23:47:35
URL: http://jenniferfahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0