23.33, 090715

 

Ibland kan man irritera sig själv väldigt grovt. Tex som när man tar bort alla sängkläder utan att bädda nytt och kommer hem trött efter jobbet och inser att sängen är obäddad. Eller när man råkar ta bort alla internetsidor som man har besökt fast man bara skulle ta bort den senast besökta. Jag hade råkat skriva fscebook.com och för att slippa gå in på den igen skulle jag ta bort det men råkade istället trycka på “rensa all historik”. Suck, nu måste man komma ihåg hela adressen till alla sidor man ska in på och det är sånt min hjärna sackar efter på ibland.

 

Imorgon är jag ledig, wooho! Dagen ska inledas med en väl förtjänt sovmorgon, inte för att jag har gått upp tidigt de senaste dagarna men imorgon kan jag sova till 11 eftersom jag inte ska träffa Jonas i stan förrän strax efter 1. 

 

Det var nog allt för mig idag. Nu ska jag bara glida runt lite på nätet och kolla på 2 and 1/2 men som börjar om några minuter. God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0