bada bada bada

 

What a night! Det här var den varmaste natten jag någonsin upplevt i mitt rum som jag kan komma ihåg. Även fast jag sov i bara trosor, fönstret var vidöppet och täcket låg under mig så svettades jag som en gris. Antingen beror det på att det var varmt och fuktigt ute eller att Jonas är super het?

 

Om 20 min ska jag ta bussen till Stina, ska åka och bada med henne och Hanna. Måste fixa matsäck innan dess, blir nog en blandning av salladen från igår plus lite eget. Kände plötsligt att stressen kom krypande och att jag kanske borde sluta skriva och sätta igång med det som måste göras. Måste vattna blommorna innan jag åker också, annars kanske dom dör innan mamma kommer hem och då kommer hon sticka ögonen ur mig ojoj!


Kommentarer
Postat av: Josefin

he je it så mychi bildren i hisin bloggin :)

2009-07-01 @ 17:43:38
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0