felicia springa? jo tjena!

Att spela Cluedo med Stina är en utmaning i sig och samtidigt en kul upplevelse som man någon gång i sitt liv borde uppleva. Hon antecknar allt som görs och sägs, ber alla andra flytta på sakerna hon vill ha och säger stup i kvarten “jag känner inte att det är någon mer än jag som är taggad”. Det var kul!

 

I natt hade jag sjukt ont i halsen, jag kunde knappt svälja. Nu är det som bortblåst men istället har jag äckelhosta som jag nästan hostar tills jag spyr av. Äh, det är nog inget dödligt så därför ska jag ut och springa om en stund. Om 8 dagar bär det av till oringen och jag har inte tränat på jag-vet-inte-hur-länge!

 

Efter det blir det jobb 16-22.15, har jag tur kanske jag träffar Jonas eftersom han jobbar 6.30-16. Kul att vi jobbar om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0