från och med imorgon finns det ingen återvändo

Orkar inte berätta gårdagen i detaljer utan kort och gott, det var några som försökte sno 3 tv-apparater som kostar 11 000kr/st. Allting hände så fort och jag stod nästan och skakade bakom disken i kundtjänst. Det visade bara att mina nerver inte gör mig redo att söka till polishögskolan än, utan det får vänta några år. Precis som jag hade planerat. 

 

Idag var jag i stan på förmiddagen tillsammans med Linda. Vi käkade lunch med pappa och kollade sedan runt efter ryggsäckar. Efter ha prövat flera olika ryggsäckar visade det sig att de vi redan hade köpt var de bästa och han i butiken blev chockad över kanonpriset som vi hade köpt dom för. 

 

Imorgon ska vi in till stan igen för att boka resan. Tänkte boka den på internet men vi kom fram till att det kändes säkrare att boka med resebyrå. Speciellt när vi är ute på långresa och vi då kan kontakta resebyrån för att få hjälp. 

 

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0