g a l e t

Hallå där, det var inte igår!

 

Har som sagt jobbat hela helgen och har tyvärr inget roligt att berätta. Och även om jag hade haft något roligt att berätta om jobbet hade det fått vänta ändå för jag har något mycket roligare att berätta.

 

Idag har jag hängt med Linda hela dagen och vi har länge pratat om att åka till Thailand och resa runt i vinter. Vi har kollat runt lite på resor men inte kommit så mycket längre än det. Tills idag. Vi har hittat tur och retur resa i början av december till mitten av februari för 5500 :- per person! Åkte även till centrum en sväng för att kolla med resebyrån där men hon var bara otrevlig och hade dyra resor så henne tycker vi inte om. Vi började kolla lite smått efter ryggsäckar och hittade en bra från Haglöfs för 1999:-.

 

Innan Linda började jobba vid 18 var vi inne på Stadium och Intersport i Stinsen. Först hittade vi en bra på Stadium för 999:- men valde ändå att gå in på Intersport för att kolla deras utbud och jag kan säga att det var dagens bästa. Där inne hittade vi förra årets modell från Haglöfs som var nedsatt till halva priset från 2800:-! 

 

Fattar ni? Jag och Linda kommer åka till Thailand som backpackers och resa runt i 2,5 månad och bara leva livet. GALET!


Kommentarer
Postat av: Linda

DET KOMMER ÄGA ALLT! FY FAN VA KUL VI KOMMER ATT HA!!!

2009-07-06 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0