grönan

Det var en riktigt mysig kväll hos Mikis igår! Åkte in till Ego vid 23 snåret men var hemma strax efter ett igen haha. Det är skönt att ta tåget hem ibland :)

 

Jag har insett att jag aldrig kommer kunna bo helt ensam, är alldeles för sällskapssjuk för det. Men idag kommer jag nog inte känna mig ensam för Ellen är påväg hit och ikväll ska jag till grönan med ett skönt gäng. Det ska bli kul kul kul!

 

Nu sitter jag och äter frukost, flingor med mjölk. Var tvungen att ta en tesked för att alla andra skedar är i diskmaskinen, kanske ett tecken på att göra igång den? Vanligtvis när alla är hemma körs den varje kväll, men nu när vi bara är två har vi kört den sen i måndags. Aja, ska väl fixa den nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0