händelsernas dag

Äntligen får jag lägga mig i sängen! Jag har varit vaken sen 05.42 (då Jonas näst intill slog mig för att jag skulle vakna, vi skulle åka 05.45) och nu är första gången jag får andas ut. Det har har varit händelsernas dag må jag säga. Jobb 7-15 och sista 10 var det mest adrenalinfyllda jag någonsin varit med om, berättar imorgon. Pappa kom direkt så körde vi iväg en sväng med bilen. Eller ja, vi åkte till Ulriksdal och fikade. Sen körde jag hem och pluggade teori på datorn, gjorde ett prov och fick 47 rätt och 52 är godkänt och för att inte ens ha läst hela teoriboken är det väl helt okej? Strax efter 20 kom pappa med bilen igen och vi åkte iväg för att orientera lite vid Rösjön. 55 min och 6 kontroller senare kom vi tillbaka till bilen och då hade klockan hunnit blir 21.40. Vi hann precis in på Coop för att handla det nödvändigaste innan vi åkte hem. Hemma var det bara att äta lite, duscha, prata i telefon och sen lägga sig i sängen. Min ögonlock blir bara tyngre och tyngre. Imorgon är det en ny dag, visserligen börjar jag inte jobba förrän kl 16 men klockan ringer redan 09.45 för jag ska till stan på äventyr.

 

 

God natt alla babes and boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0