perfekt med väderändringar idag!

God morgon!

 

Kvällen igår på grönan tillsammans med Jennifer, Elin, Sofie, Tobbe, Micke och Linnea var lyckad förutom att Insane var avstängd, surt! Började kvällen på tacobar vid slussen och sen tog vi båten över till Djurgården. Knallade runt där inne ett tag och spenderade alldeles för mycket pengar på spel. Både jag och Tobbe hade en dröm om att vinna på chokladhjulet och eftersom vi spelade ett x antal gånger kände tjejen som stod där igen oss och hur ledsna vi blev när vi inte vann något så vi fick varsin pytteliten smält choklad som tröstpris!

 

Vädermässigt var kvällen perfekt, solnedgång och varmt. I morse vaknade jag av att hela huset skakade av en åskknall, typ. Inte riktigt kanske men regnet öste ner och det åskade som tusan. Inte för att jag bryr mig eftersom jag jobbar hela helgen men det är sjukt hur vädret kan ändras så snabbt. 

 

Nu måste jag äta frukost så jag orkar med att jobba idag. Kommer jobba hela helgen och då finns det inte så mycket kul att skriva, men jag kanske dyker upp med någon händelse med en kund. Vem vet?

 

Fredag: 12-22.15

Lördag: 9-18

Söndag: 15-22.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0