så göra vi när vi tvätta våra kläder, lalala!

God morgon!

 

Nu sitter jag och gör absolut ingenting, brukar ju blir så när man har massor av andra saker som behöver göras. Jag har ett rum som är översvämmat av smuts kläder. Allt kommer behöva tvättas för på lördag åker jag till Eksjö en vecka och sen ska jag bo hos pappa 1 månad när jag kommer hem. 

 

Så planen ser ut ungefär såhär:

Nu: sortera all tvätt och köra igång en maskin. Efter det ska jag ut och orientera, när jag kommer tillbaka borde maskinen vara klar och då är det bara att köra igång nästa. Jag börjar jobba 17.45 och slutar 22.15. 

 

Imorgon: Jonas & Felicias day of fun! 

 

Fredag: Packa packa packa! Jobb 15.45 - 22.15

 

Lördag: Avresa från centralen 9.21.

 

 

Äh, jag ska nog hinna! Det är trots allt bara onsdag idag men samtidigt känner jag mig själv väldigt väl och något säger att det inte kommer gå som på räls haha!

Oringen 2008 i Sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0