tagga cluedo!

Hej där!

Först ska jag bara förvarna om att jag inte har något vettigt att skriva.

Lyckades sova riktigt länge idag, ända till 11.30! Det var längesen jag sov så länge ska ni veta. Sen dess har jag suttit vid datorn och spelar Bonniers trafiksskola 2009. Innan jag åker till Thailand ska jag ha körkortet i min hand. Resan bokar vi troligtvis nästa vecka, gaalet

Är ledig idag och det ska jag ta vara på eftersom nu kommer jag jobba fre-onsdag + fredag och sen åker jag till Eksjö och orienterar en vecka. Kommer bli husvagnsboende där så jag hoppas att vädret blir bättre. Juste, ledig! Ska till stinsen en sväng och kolla på någon annan ryggsäck som Linda hade spanat på. Ikväll ska jag ska jag spela Cluedo med Stina, Tobbe, Johan, Linda och Jonas. TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0