15 juni

 

God morgon!

 

 

Imorgon vid den här tiden sitter vi på planet mot Las Palmas! Så idag är det packning som står högst upp på listan men tro mig, jag kommer hinna med 1000 andra saker också. Måste lämna in min cykel, tvätta en handduk, köpa en bok, ringa SL, boka tågbiljetter osv.

 

För tillfället håller jag på att kurera min hals. Redan igår kände jag att den inte var tipptopp och imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata. Det sitter som en liten slempropp (mysigt va?) längst ner i halsen och om jag försöker hosta upp den rivs hela halsen sönder. Så nu sitter jag här med en kopp te med massor av honung i, i hopp om att den ska blir bättre. 

 

Skönt att det inte regnar just nu. Det kommer säkert komma senare men då kanske jag hinner ge mig ut och göra min ärenden innan himlen öppnade sig. Att jag cyklade i ösregn mamma-pappa-stinsen-pappa igår kan säkert vara en skäl till att min hals mår som den mår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0