3 dagar efter orkar jag skriva, det säger rätt mycket

Har inte haft någon ork att skriva de senaste dagarna, har i stort sett bara försökt att ta igen all kraft som försvann i torsdags. I fredags sov jag hela dagen förutom någon timme när jag och Linda var iväg och käkade pizza. Igår åkte jag och Linda till Kista och shoppade. Båda hade lite saker att införskaffa då jag åker till Puerto Rico på tisdag och Linda till Bryssel på onsdag. Kvällen igår spenderades i soffan med chips och sommarkrysset. 

 

Idag ska jag hem till pappa och tvätta massor eftersom mammas tvättmaskin fortfarande är trasig och den nya inte kommer förrän om någon dag eller två. Ska förbi Stinsen en sväng och köpa några saker som jag inte hittade igår. Kvällen kommer troligtvis att spenderas i soffan, det är där jag passar bäst! 

 

Bilder från studenten kommer senare idag när jag är hemma hos pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0