det kan vara kul att jobba, ibland

Timmarna på jobbet gick snabbare än förväntat. Ja, de nästan flög fram! Det gick så fort att jag inte hann klart med det som var tänkt. Det är nästan så att man kan säga att det är kul att jobba.

 

Sitter på balkongen nu igen. Den enda skillnaden från igår är att jag inte har sovit. Går hellre och lägger mig tidigt och går upp tidigt än tvärtom. Har inget speciellt planerat imorgon heller, vilken tråkig människa jag är. Men inget blir som jag planerar ändå så det kanske bara är bra. Det blir nog ingen allsång på tisdag heller för det är ingen som vill följa med. Känns som att det blir roligare om man är ett helt gäng än bara tre pers haha! Har istället planer på att trampa trampbåt och ha picknick tillsammans med Jonas på Djurgården. 

Jag planerar inte utan jag har planer och det mina vänner, är en stor skillnad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0