en soligkväll på balkongen

Hallå i stugan!

 

Sitter i kvällssolen på balkongen och har precis avnjutit både grillat kött till middag sen sen vattenmelon till efterrätt, mums! Nu är solen rätt behaglig men när jag kom hem stentrött från jobbet och la mig i soffan här ute för att sova räckte det med en timme innan jag var genomsvettig. 

 

Lär gå och lägga mig tidigt ikväll efter som det är en tidigt morgon imorgon igen. 7-16 är arbetstiden men eftersom det är söndag klirrar det skönt i kassan. Sen är jag ledig mån-tors, ska bl a på allsång på tisdag är det planerat, men det lär bli ändrat ändå eftersom det är jag som har planerat haha. 

 

Nu går solen snart ner bakom trädtopparna så det börjar bli dags för mig att smyga in till soffan och kolla om det går något bra på tv.

 

 

Det var allt från mig, mors och hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0