håller tummarna

För 45 min sen slog jag ihop datorn och bestämde mig för att sova. Men direkt när jag hade lagt mig i sängen tog jag upp den och började leta igen. Vad jag letade efter? Resor till solen såklart! Först var vi helt inställda på att det skulle blir Spanien men sen började vi kolla resor till Kreta och insåg att det fortfarande finns resor dit undertiden som S&J är där. Vore inte det helt underbart? Dock verkar resorna gå smör i solsken och jag gör inget annat än håller tummarna för att resan med hotell 500 m från deras finns kvar imorgon för samma pris.

 

Nu ska jag göra ett nytt försök med att stänga ingen kiosken men jag är alldeles för uppspelt för att kunna sova. Så jag ska läsa lite i Livstid av Liza Marklund, böcker får mig alltid att somna! 


Kommentarer
Postat av: Marie

haha jag håller tummarna för dig:P

2009-06-07 @ 23:52:18
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0